Recruitment Coördinator Doesburg

Bij Recruitin zijn we dol op recruitment én techniek. Om ons full-service RPO-concept succesvol te laten functioneren kunnen we niet zonder een sterke backoffice. En dat is waar jij als recruitment coördinator onderdeel van uit maakt. Samen met je collega’s zorg je voor perfecte publicaties, searches en een strakke planning en organisatie. Zo kunnen de recruiters iedere dag weer het verschil maken bij onze klanten. Kom jij deel uit maken van onze groeiende en professionele organisatie waarin je meebouwt aan de toekomst van Recruitin en jezelf? Kom dan eens kennismaken.

Recruitment Coördinator Doesburg

Bij Recruitin zijn we dol op recruitment én techniek. Om ons full-service RPO-concept succesvol te laten functioneren kunnen we niet zonder een sterke backoffice. En dat is waar jij als recruitment coördinator onderdeel van uit maakt. Samen met je collega’s zorg je voor perfecte publicaties, searches en een strakke planning en organisatie. Zo kunnen de recruiters iedere dag weer het verschil maken bij onze klanten. Kom jij deel uit maken van onze groeiende en professionele organisatie waarin je meebouwt aan de toekomst van Recruitin en jezelf? Kom dan eens kennismaken.

Je uitdaging als Recruitment Coördinator

Als recruitment coördinator heb je een hele belangrijke taak bij de uitvoering van ons proces. Enerzijds voer je gevraagde werkzaamheden als publicaties en searches uit. Aan de andere kant verwachten we van je dat kritisch bent, de juiste vragen stelt en mee denkt in hoe we het beste resultaat kunnen behalen. Veelal werk je vanuit ons kantoor in Doesburg maar zo nu en dan ben je bij de klant op locatie om samen met de recruiter te werken en de klant beter te leren kennen.

Een greep uit je diverse werkzaamheden:

  • publiceren van vacatures;
  • searchen van veelal technische profielen in cv-databases en LinkedIn;
  • plannen van (sollicitatie)gesprekken;
  • bijhouden van mailbox(en);
  • toezien op correct gebruik systemen;
  • ondersteunen bij creatieve wervingscampagnes;
  • deelnemen aan overleggen, trainingen en bijeenkomsten.

Wie zoeken we?

Jouw glas is halfvol en je bekijkt het vaak van de positieve kant! Naast een persoonlijke klik en contact met je collega’s haal je vooral energie uit de inhoud van je werk. Daarnaast vind je het belangrijk om kwalitatief goed werk af te leveren. Er ontgaat je geen detail omdat je je goed kunt focussen op je werk. Niet alleen je eigen werk kun je goed plannen en organiseren maar ook anderen help je hiermee. Je controleert de voortgang van werkzaamheden en spreekt je collega’s aan als zaken niet tijdig worden opgevolgd. Met jouw flexibele instelling kun je goed omgaan met veranderde situaties. Ook kom je zelf met goede ideeën om beter, slimmer, sneller of leuker te kunnen werken!

Verder vinden we het belangrijk dat je het volgende meebrengt:

  • minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • kennis van- of aantoonbare affiniteit met de arbeidsmarkt;
  • computervaardigheden:ervaring met MS Office, basiskennis van LinkedIn en snel in staat systemen eigen te maken;
  • enige technische kennis of affiniteit met de branche;
  • beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • minimaal 24 uur beschikbaar;
  • woonachtig in de regio Arnhem – Apeldoorn.

#werkgeluk

Wij begrijpen als geen ander dat verantwoordelijkheid, vrijheid en de ruimte voor zelfontplooiing essentieel zijn voor jouw werkgeluk. Uiteraard zorgen we voor een goed inwerkprogramma en naast begeleiding door ervaren collega’s, training en opleiding is er ruimte voor eigen initiatieven en ideeën. We zijn een lerende organisatie, we blijven altijd nadenken hoe het beter kan en dat delen we dan ook graag met elkaar. Ons doel is om gezamenlijk te groeien en onze opdrachtgevers die unieke meerwaarde te bieden en blijven bieden. Gezien je brede takenpakket, bieden we veel afwisseling en uitdaging. Wij houden van feestjes en we organiseren dan ook regelmatig leuke bedrijfsuitjes!

Wat betreft salaris kun je denken aan een salaris tussen de 2.000 en 2.800 euro bruto per maand, uiteraard afhankelijk van je leeftijd en ervaring. Verder zorgen we voor de reguliere secundaire arbeidsvoorwaarden en krijg je een iPhone en een MacBook.

Wie zijn wij?

Wij zijn professionele recruitmentspecialisten die onze opdrachtgevers duurzaam succesvol maken en houden op de arbeidsmarkt. Recruitin is de enige RPO-organisatie in Nederland die zich volledig richt op de techniek en industrie. Wij zijn bewezen succesvol in de outsourcing van corporate recruitment activiteiten van onze opdrachtgevers. Jij kunt daaraan meebouwen en deel uitmaken van ons succes.

Onze cultuur laat zich het best omschrijven als professioneel, doelgericht en informeel. Wij bieden een creatieve omgeving waar samenwerken, leren en succesvol zijn centraal staan. Humor en resultaat zien wij als essentiële onderdelen van ons werkgeluk!

Wil je meer weten of solliciteren? Je bent van harte welkom!

Voor meer informatie neem je gerust contact op met Petra Rietveld op 06-81031278. Petra legt je graag uit wat de functie inhoudt en hoe het is om een loopbaan te starten bij Recruitin. Je sollicitatie met CV en motivatie kun je mailen naar solliciteren@recruitin.nl.

Heb je vragen die je wil richten aan een specialist van Recruitin? Op onze website kun je ons team bekijken. Voel je vrij om contact te zoeken met misschien wel je toekomstige collega’s!

Je uitdaging als Recruitment Coördinator

Als recruitment coördinator heb je een hele belangrijke taak bij de uitvoering van ons proces. Enerzijds voer je gevraagde werkzaamheden als publicaties en searches uit. Aan de andere kant verwachten we van je dat kritisch bent, de juiste vragen stelt en mee denkt in hoe we het beste resultaat kunnen behalen. Veelal werk je vanuit ons kantoor in Doesburg maar zo nu en dan ben je bij de klant op locatie om samen met de recruiter te werken en de klant beter te leren kennen.

Een greep uit je diverse werkzaamheden:

  • publiceren van vacatures;
  • searchen van veelal technische profielen in cv-databases en LinkedIn;
  • plannen van (sollicitatie)gesprekken;
  • bijhouden van mailbox(en);
  • toezien op correct gebruik systemen;
  • ondersteunen bij creatieve wervingscampagnes;
  • deelnemen aan overleggen, trainingen en bijeenkomsten.

Wie zoeken we?

Jouw glas is halfvol en je bekijkt het vaak van de positieve kant! Naast een persoonlijke klik en contact met je collega’s haal je vooral energie uit de inhoud van je werk. Daarnaast vind je het belangrijk om kwalitatief goed werk af te leveren. Er ontgaat je geen detail omdat je je goed kunt focussen op je werk. Niet alleen je eigen werk kun je goed plannen en organiseren maar ook anderen help je hiermee. Je controleert de voortgang van werkzaamheden en spreekt je collega’s aan als zaken niet tijdig worden opgevolgd. Met jouw flexibele instelling kun je goed omgaan met veranderde situaties. Ook kom je zelf met goede ideeën om beter, slimmer, sneller of leuker te kunnen werken!

Verder vinden we het belangrijk dat je het volgende meebrengt:

  • minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • kennis van- of aantoonbare affiniteit met de arbeidsmarkt;
  • computervaardigheden:ervaring met MS Office, basiskennis van LinkedIn en snel in staat systemen eigen te maken;
  • enige technische kennis of affiniteit met de branche;
  • beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • minimaal 24 uur beschikbaar;
  • woonachtig in de regio Arnhem – Apeldoorn.

#werkgeluk

Wij begrijpen als geen ander dat verantwoordelijkheid, vrijheid en de ruimte voor zelfontplooiing essentieel zijn voor jouw werkgeluk. Uiteraard zorgen we voor een goed inwerkprogramma en naast begeleiding door ervaren collega’s, training en opleiding is er ruimte voor eigen initiatieven en ideeën. We zijn een lerende organisatie, we blijven altijd nadenken hoe het beter kan en dat delen we dan ook graag met elkaar. Ons doel is om gezamenlijk te groeien en onze opdrachtgevers die unieke meerwaarde te bieden en blijven bieden. Gezien je brede takenpakket, bieden we veel afwisseling en uitdaging. Wij houden van feestjes en we organiseren dan ook regelmatig leuke bedrijfsuitjes!

Wat betreft salaris kun je denken aan een salaris tussen de 2.000 en 2.800 euro bruto per maand, uiteraard afhankelijk van je leeftijd en ervaring. Verder zorgen we voor de reguliere secundaire arbeidsvoorwaarden en krijg je een iPhone en een MacBook.

Wie zijn wij?

Wij zijn professionele recruitmentspecialisten die onze opdrachtgevers duurzaam succesvol maken en houden op de arbeidsmarkt. Recruitin is de enige RPO-organisatie in Nederland die zich volledig richt op de techniek en industrie. Wij zijn bewezen succesvol in de outsourcing van corporate recruitment activiteiten van onze opdrachtgevers. Jij kunt daaraan meebouwen en deel uitmaken van ons succes.

Onze cultuur laat zich het best omschrijven als professioneel, doelgericht en informeel. Wij bieden een creatieve omgeving waar samenwerken, leren en succesvol zijn centraal staan. Humor en resultaat zien wij als essentiële onderdelen van ons werkgeluk!

Wil je meer weten of solliciteren? Je bent van harte welkom!

Voor meer informatie neem je gerust contact op met Petra Rietveld op 06-81031278. Petra legt je graag uit wat de functie inhoudt en hoe het is om een loopbaan te starten bij Recruitin. Je sollicitatie met CV en motivatie kun je mailen naar solliciteren@recruitin.nl.

Heb je vragen die je wil richten aan een specialist van Recruitin? Op onze website kun je ons team bekijken. Voel je vrij om contact te zoeken met misschien wel je toekomstige collega’s!

Wilt u meer informatie en een helder advies op maat?

Neem dan gerust contact met ons op.

Wilt u meer informatie en een helder advies op maat?

Neem dan gerust contact met ons op.