Recruitment wordt steeds meer als volwaardige businesspartner gezien

Melinda Hoving is een ervaren recruiter en met haar nieuwsgierigheid en gedrevenheid om continu innovatief te zijn, helpt zij om doeltreffende recruitment- en marketingactiviteiten op te zetten.

Linkedin

Recruitment wordt steeds meer als volwaardige businesspartner gezien

Melinda Hoving is een ervaren recruiter en met haar nieuwsgierigheid en gedrevenheid om continu innovatief te zijn, helpt zij om doeltreffende recruitment- en marketingactiviteiten op te zetten.

Linkedin

Werk

Ik word blij van het behalen van resultaten en van het adviseren en ondersteunen van organisaties in hun verschillende capaciteitsvraagstukken. Mijn nieuwsgierigheid en gedrevenheid om continu innovatief te zijn, helpen mij om doeltreffende recruitment- en marketingactiviteiten op te zetten. Ik ben gedreven, integer, doortastend, zelfstandig, creatief en communicatief vaardig. In juli 2018 ben ik gestart bij Recruitin en werkzaam als corporate recruiter bij een van onze klanten.

Visie

Door de schaarste op de arbeidsmarkt beseffen bedrijven tegenwoordig goed wat het belang van recruitment is. Het is een echt vak, belangrijk voor de duurzaamheid van afdelingen en organisaties. Recruitment wordt steeds meer als een volwaardige businesspartner gezien die relaties onderhoudt met alle stakeholders. Dat recruitment meer en meer als een echt vak wordt gezien, zal ertoe leiden dat recruitmentopleidingen in de toekomst nog meer ‘los’ van de afdeling P&O zullen komen te staan. Er ontstaat een enorme dynamiek op de markt, waarbij je een tegengestelde ontwikkeling ziet. Dat maakt de recruitmentmarkt grillig. Sommige corporate-afdelingen voeren een zero-agency-beleid, anderen besteden hun recruitmentactiviteiten liever uit. Daarnaast zie je in een team van meerdere recruitmentspecialisten bij grote corporate-afdelingen specialisaties in functies ontstaan, zoals de dataspecialist, een recruitmenttechnologie-expert en een recruitmentmarketeer die verantwoordelijk is voor de campagnes.

Drijfveren

Recruitment is een vak. Mijn persoonlijke drijfveren zijn de juiste mensen op de juiste plek in de organisatie matchen en ervoor zorgen dat er een duurzame samenwerkingsrelatie ontstaat. Recruitment is een functie geworden die beroep doet op veel vaardigheden. Over deze vaardigheden beschik je niet zomaar. Je volgt een groeipad. Nieuwe generaties betreden de arbeidsmarkt, robotisering ontwikkelt zich verder en nieuwe initiatieven als Google Jobs dragen bij aan nieuwe vormen van recruitment. Dit alles maakt de recruiter een professional die wordt gewaardeerd en bekritiseerd, maar die altijd weer met rechte rug verdergaat! En zo bijdraagt aan de verdere ontwikkeling van het vak. Dat ik daar een bijdrage aan mag leveren ondersteund door een fantastisch team aan collega’s zorgt voor mijn eigen werkgeluk!

 

Linkedin

Werk

Ik word blij van het behalen van resultaten en van het adviseren en ondersteunen van organisaties in hun verschillende capaciteitsvraagstukken. Mijn nieuwsgierigheid en gedrevenheid om continu innovatief te zijn, helpen mij om doeltreffende recruitment- en marketingactiviteiten op te zetten. Ik ben gedreven, integer, doortastend, zelfstandig, creatief en communicatief vaardig. In juli 2018 ben ik gestart bij Recruitin en werkzaam als corporate recruiter bij een van onze klanten.

Visie

Door de schaarste op de arbeidsmarkt beseffen bedrijven tegenwoordig goed wat het belang van recruitment is. Het is een echt vak, belangrijk voor de duurzaamheid van afdelingen en organisaties. Recruitment wordt steeds meer als een volwaardige businesspartner gezien die relaties onderhoudt met alle stakeholders. Dat recruitment meer en meer als een echt vak wordt gezien, zal ertoe leiden dat recruitmentopleidingen in de toekomst nog meer ‘los’ van de afdeling P&O zullen komen te staan. Er ontstaat een enorme dynamiek op de markt, waarbij je een tegengestelde ontwikkeling ziet. Dat maakt de recruitmentmarkt grillig. Sommige corporate-afdelingen voeren een zero-agency-beleid, anderen besteden hun recruitmentactiviteiten liever uit. Daarnaast zie je in een team van meerdere recruitmentspecialisten bij grote corporate-afdelingen specialisaties in functies ontstaan, zoals de dataspecialist, een recruitmenttechnologie-expert en een recruitmentmarketeer die verantwoordelijk is voor de campagnes. 

Drijfveren

Recruitment is een vak. Mijn persoonlijke drijfveren zijn de juiste mensen op de juiste plek in de organisatie matchen en ervoor zorgen dat er een duurzame samenwerkingsrelatie ontstaat. Recruitment is een functie geworden die beroep doet op veel vaardigheden. Over deze vaardigheden beschik je niet zomaar. Je volgt een groeipad. Nieuwe generaties betreden de arbeidsmarkt, robotisering ontwikkelt zich verder en nieuwe initiatieven als Google Jobs dragen bij aan nieuwe vormen van recruitment. Dit alles maakt de recruiter een professional die wordt gewaardeerd en bekritiseerd, maar die altijd weer met rechte rug verdergaat! En zo bijdraagt aan de verdere ontwikkeling van het vak. Dat ik daar een bijdrage aan mag leveren ondersteund door een fantastisch team aan collega’s zorgt voor mijn eigen werkgeluk!

 

Linkedin

Wilt u meer informatie en een helder advies op maat?

Neem dan gerust contact met ons op.

Wilt u meer informatie en een helder advies op maat?

Neem dan gerust contact met ons op.